Ahad, 5 Februari 2012

Boredom .-.-


Hey now , aku sekarang berada dalam kebosanan , sekarang musim cuti sekolh yela budak sekolah mesti bzy dengan aktiviti nye di luar sana , sekarang baru lh sibuk nak update pasal kebosanan telah melanda , just sekarang mcm2 topik boleh masuk , jomM kongsi maklumat korang disini , kechik nak bg thu pasal hidup nye kechik , OMG ! jam dh tunjuk pukul berapa tak tidur2 lagi , yela maklumla budak sekolah cuti msti sibuk dengan facebook ,blogger , skype , twitter and mcm2 lagi , 

Korang sihat hari new ? alhamdulillah sihat . . Eah ? ape aku alhamdulillah sihat sahaja , terlebih sihat , lagi-lagi sekarang musim cuti sekolah mesti duduk rumah jee , keja aku untuk makan jee , sampai orang cakap badan aku dan berisi , eah ? OMG ! kena joging lah namapk nye setiap petang . . 

Hahaha ! setiap malam teringat si kancil itu sahaja muhuea , jangan kamu ingat semua pasal new , Hari itu first aku tengok si mamat new bawak motor boleh samapi masuk longkang , depan mata aku samapi aku gelak gila besar dengan member aku , HAHAHA ! ok lh nak buat ape tulis panjang2 jam dah tunjuk pukul berapa pulak tak tidur2 lagi !.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan